Service & garantie
Wanneer u iets bij ons bestelt, mag u ervan uitgaan dat het een kwalitatief hoogwaardig product is. Daarom hanteren wij een garantieperiode van minimaal twee jaar, dit is afhankelijk per product. Wij bieden de wettelijke garantie op elk product dat we aanbieden. Dit houdt in dat het product datgene moet doen wat u, als consument, er in alle redelijkheid van mag verwachten. De bijkomende garantie die we aanbieden, de fabrieksgarantie, doet niets af aan de wettelijke garantie. Indien er sprake is van fabrieksgarantie, dan kunt u deze terugvinden in de gebruiksaanwijzing van het product.
Onze garantie:
- Een garantietermijn van minimaal 2 jaar
- De garantie is van kracht vanaf de datum van aankoop
- Het product is bij ons aangeschaft
- U heeft recht op een gratis reparatie of een nieuw product
- Retourkosten worden in eerste instantie in rekening gebracht, uiteraard zijn de kosten van verzending naar de leverancier en het terugsturen van het product voor onze rekening. U betaalt dus eenmalig verzendkosten. Wanneer u een geslaagd beroep doet op de wettelijke garantie, dan komen alle kosten (dus ook de retourkosten) voor onze rekening.
De garantie is niet van toepassing op:
- Schade als gevolg van onjuist gebruik
- Onderdelen getroffen door normale slijtage. Wanneer een product een defect of gebrek heeft bij ontvangst/aanschaf, vragen wij u om dit zo snel mogelijk te melden bij onze klantenservice.